Een behandeling of opname

Contact met de afdeling Opname

Zodra u de afdeling Opname belt, krijgt een keuzemenu. U krijgt de volgende mogelijkheden:

1. Contact met afdeling Opname: U kiest dit als u een bericht hebt ontvangen van de afdeling Opname met het verzoek contact met de afdeling op te nemen.

2. Vragen over uw opname: U kiest dit als u vragen heeft over uw opname of wachttijden.

3. Intercollegiaal overleg: deze lijn is bedoeld voor collega professionals die moeten overleggen met de polikliniek.

U hoeft niet te wachten in een telefonische wachtrij, u kunt ervoor kiezen om een medewerker u terug te laten bellen.  Als u geen keuze maakt, komt u wel in de wachtrij en krijgt u daarna een medewerker aan de lijn.

Veelgestelde vragen
Kan ik gebruik maken van Wi-Fi in het ziekenhuis?
Heb ik altijd een verwijzing nodig van mijn huisarts?
Mag ik roken in het ziekenhuis?
Ik wil graag mijn medisch dossier opvragen. Waar kan ik terecht?
Wat zijn de wachttijden en de toegangstijden van het ziekenhuis?
Ik ben slecht ter been. Kan ik voor de deur parkeren?
Kan ik in het ziekenhuis geld pinnen?
Is het mogelijk om 's avonds een afspraak te maken op de poli?
Mag ik mijn huisdier meenemen naar het ziekenhuis?
Is het mogelijk 's avonds een afspraak te maken bij Radiologie?
Toon alle vragen
Antonius Ziekenhuis Sneek
Bolswarderbaan 1, 8601 ZK, Sneek
T 0515 - 48 88 88
Antonius Ziekenhuis Emmeloord
Urkerweg 4, 8303 BX, Emmeloord
T 0527 - 62 04 60
Thuiszorg Zuidwest Friesland
Bolswarderbaan 3, 8601 ZK, Sneek
T 0515 - 46 11 00